Dagen idag...

Som jag skrev tidigare idag så gick vi upp hyfsat, åkte med
mor till tåget, handlade dagsfärskt bröd till frukosten.
Väl hemma så skickade jag in hela uppgiften(inkl delinlämningen) i
religionskunskap. =)
Fick snabbt respons och den låg på G =)
Sen tog det nån/några timmar sen hade jag mitt slutbetyg i dne kursen...
Jag blev godkänd i kursen =) =)
Det är 50p till som jag får räkna till mitt slutbetyg..
Så nu har jag 1100p ungefär halvvägs alltså..
Väntar fortfarande på betyg i kursen naturkunskap,men där är det ett prov oxå.
Sen ska jag juh läsa Hälsopedagogiken igen..

Dotra åt lunch straxt efter 11, sov i nästan 2 timmar..
Sen fick jag väcka henne för att jag skulle va i Liljeholmen kl 15,
hon skulle köpa lite smått av mig frågade om vi kunde ändra från 14 till 15.
Vilket passade oss bättre.
Det gick snabbt o smidigt. =)

När vi åkte hem så var det såå fint väder att vi lät balkongdörren va öppen ett tag,
dotra fick ha överdragsbyxorna,jackan,mössan o skorna på sig...
Så hon va ute på balkongen o lekte medans jag kollade vad vi behövde hem..
Sen ställde vi upp bordet o tvättade av det...
Sen gick vi till maxi o handla.
Dotra gick hela vägen dit,satt i vagnen inne i affären och gick hela vägen hem.
Vi köpte hem lite varor som inte blir dåliga fort,så att det finns varor hemma om bebisen
bestämmer sig för att komma..
För det är juh inte säkert att vi kommer iväg o handla första veckan..
Så gäller att se till att det finn varor till lunch o middag i ca en veckas tid iaf..
Så får sambon o dotra gå till affären för att handla det som måste köpas nytt..
Som mjölk,bröd,fil/youghurt mm.
Ska köpa 2-3 paket blöjor o välling till dotra så att vi inte behöver tänka på det
första veckan iaf.. sen måste det finns lite här så att min mor kan ta med sig hem till dem
om det skulle vara så att de behöver ha hand om dotra ett par dygn..
Jag hoppas på att kunna åka hem efter max en natt på BB...
Vill få komma hem o träffa dottern och så.. kommer ju sakna henne då--
Blir första gången jag inte sover med henne....förmodligen..
Jag tror nämligen att jag kommer gå över tiden o att bebisen inte tänker komma på fm...
Men jag hoppas på ett sätt att min mor stannar hemma hos oss med dottern men det kan
vi ju inte kräva,men skulle vara skönt om hon o dottern är här när jag o bebisen kommer
hem från BB...
Jaja,får se hur det blir.

Nu ska jag kolla en sista gång för idag om jag fått nån respons på sista uppgiften i
natur o om läraren skrivit något mer om slutprovet som jag får göra hemma...
Sen blir det sängen o hoppas på att få sova ända till 8 iaf... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0