dagen idag

Idag var vi till BVC på öppen mottagning..
Sista chansen(vågar inte skjuta upp det längre) innan bebisen kanske kommer..
har juh BF om 2 veckor...
Vi kollade dotra vikt o längd..hon har inte stannnat av alls...
Hon väger nu 13,3kg o är 88cm lång..
Så nu när jag köper kläder får det blir stl 92 eller 98(vissa plagg som ska användas
efter sommaren iaf).. det betyder att vi säger byebye till babyavdelningen i affärerna...
sen säger vi hello till de lite större barnavdelningarna.. iaf de som har stl 86-122...

Efter BVC gick vi hem igen o lekte till lunch..
Sen efter dotra ätit upp,så gjorde vi ordning oss för att åka till stan..
Hade ett möte inplanerat kl 13.15 på södra station..
En som ville köpa 3 linnen o ett ljushållarset av mig =)
Så jag blev 80:- rikare idag...
Efter det så åkte vi in till stan, överdragsbyxorna jag köpte i fredags var lite väl tajta
o små... stl 86 ju.. =/
Hittade inte likadana i stl 92, de var köpta på lindex, så jag lämnade tillbaka dem o kollade
på kappahl istället...
O där hade de kampanj på överdragsbyxor för medlemmar...
så där tog jag ett par svarta i sstl 92(då passar de till en pojke oxå,om det skulle va det vi väntar nu)..
O de var billigare än de på lindex.. =) =)

Kom hem straxt innan 16..
Då jag känner att jag blir tröttare snabbare så orkade jag knappt göra middag..
Så jag värmde på ravioli till mig o dotra.. det var gott, dotra tog 2 omgångar... =)
Sen sövde jag henne mellan 19,30-20 o hon somnade på 5 röda idag med..
SÅ kl 20 när jag lagt in henne.. fick jag hjärnsläpp..vad skulle jag hitta på??
Hon har ju aldrig somnat såå tidigt på länge.. .o inte så snabbt...
Det slutade med att jag slötittade på tv:n o sms:ade med en vän..
Efter en timme satte jag mig med religionsuppgiften,har nu skrivit på 1 punkt till.
Bara 3 till som jag måste skriva om,sen är det valfritt att skriva om fler..om man vill.
Men nu blir det sängen för mig.. ska upp innan 8 imorron för att hinna med morgonbestyren..
KL 8:45 ska jag helst vara på MVC, bara sambon hinner hem till dess...

Jo,jag vann ena blogg
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0