hmmm

Har fortfarande inte hört något om naturkunskapen..
O på söndag är sista dagen... =O
Tycker det är lite dåligt då den läraren jag haft har varit rätt
snabb med responsen tidigare i kursen..

Idag har det kliat mer än vanligt igen... undrar om det kan beror på
att bebisen sjunker ner!??!?
sen har magen varit hård till o från oftare,så det är väl antingen
sammandragningar eller bebisen som försöker röra på sig...
Nästäppan kommer o går...
Samma med min ork..

Men jag har iaf tvättat en maskin tvätt o hängt upp, rensat ut skafferit..
Sen har jag tömt o o fyllt på diskmaskinen i 2 omgångar..
Möblerat om i frysen...varit o handlat..
Så jag känner jag att gjort lite nytta iaf.. =)

Hoppas på fint väder imorron så att vi kan vara ute, o leka med
vännen Ann-Sofie o hennes grabbar... =)
Men nu blir det sängen...
God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0