idag har klådan varit värre... =/

Idag har det kliat ännu mer..
Det kliar en massa på undersidan av magen...
O självklart kliar jag efter ett tag,då det inte gått över...
Det är jobbigt,för jag vet ju att jag kommer klia tills jag har sår.. .
Min kollega googlade efter hon sett min status på FB...
O hon hittade den här länken:
http://www.sahlgrenska.gu.se/aktuellt/nyheter/Nyheter+Detalj/?contentId=139050

Helt klart värt att läsas..
SÅ imorron ska jag fråga min BM om klådan o se vad hon säger...
Det som är läskigt är att dottern hade bajsat lite i fostervattnet..
O då hade jag klådan redan från v 28-30..o fick inget emot det.. .
Så jag hoppas att min ny BM tar mig mer på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0