kväll o nu läggdags...

Idag har jag gjort nada typ...lekt med dottern,gjort lunch,handlat o gjort kvällsmat...
Min lärare jag hade i naturkunskapen ringde nu ikväll o vi pratade en liten stund.
Fick då veta att jag får G i den kursen oxå...
Att få G i 2 av 3 kurser när jag har haft dottern hemma o dessutom är gravid är en bra bedrift.
Jag är nöjd med det,visserligen blev ett IG men det får jag ändra på i höst,då dottern är på dagis o
jag bara har bebisen hemma. Sen har jag fått respons på det personliga brevet o 1:a uppgiften i hälsopedagogiken(kursen startade idag) o de ligger båda på G-nivå. =)
Så nu ska jag läsa på lite till uppgift 2 o sen lägga mig...
I natt får dotra sova i vår säng,hon somnade inte förrens vi la oss härinne i sovrummet..
Tror att hon känner på sig att något är på gång,något som ska ändras...
Men jag hoppas på att få sova hela natten,enda orsaken som jag tycker är ok brått förlossningen
sätter igång,annars jävlar om jag inte får sova utan att bli väckt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0