Nedräkningens sista dag, imorron är det...

Idag är dagen innan BF...
Idag har jag haft lite egen tid,dotra fick va hemma med sambon så jag fick åka iväg o klippa mig.
Så nu är jag nyklippt o härom dagen färgade jag utväxten =)
Fick sällskap av bästaste Sandra,vi kollade lite i affärer.
Gick till triumphs butik på kungsgatan o köpte en ny amningsbh =)
Sen kikade vi på panduro. SEn ringde frisören o frågade om vi kunde komma tidigare..
Så vi gick dit o sen vidare till kungshallen för att äta lunch...
Första gången som vi träffades ensamma utan barn på 2 år =O
Det kändes konstigt, men ändå lite skönt...
Isabella va ju hemma med sin pappa o Wilma va på dagis..
När vi klev av t-banan så gick vi o hämtade Wilma,sen kom sambon med dottern o mötte oss.
Han gick sen till t-banan för att åka till en kompis o vi följde med fru o fröken Hoffman hem
till dem för lite mer social samvaro för mammorna samt lek för döttrarna.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0