Sådär...

Då har jag gjort klart sista uppgiften i naturkunskapen..
Men jag vet inte om jag förstått den rätt så jag skickade in den
och sa att jag var osäker på om jag förstått den rätt.
O gärna tar emot respons så att jag kan ändra den om det är något
som är fel eller om jag behöver komplettera den...
Lättare att göra så här än att inte göra något,att bara sitta fast o kanske inte
hinna få in den i tid...
Imorron ska jag "boka" datum för mitt hemprov i naturkunskapen..

Sen har jag skrivit klart mitt personliga brev i Hälsopedagogiken som börjar
den 19:e... Samt att jag har börjat lite smått på första uppgiften..
Kommer fortsätta med den kursens uppgifter så att jag inte behöver stressa sen,
eftersom att jag inte vet riktigt när min bebis tänker komma..
Tänkte faktisk försöka göra så mycket som möjligt på dem uppgifterna innan bebisen kommer
så att det bara skicka in dem i tid.. o sen får vi se hur det är med prov i den här kursen...
Kommer läsa den via Jensen Education, samma som jag läst religionskunskap och i religion
kommer jag inte ha något slutprov...

Men nu blir det sängen..ska upp om ca 6 timmar... =S
Om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0