Sammandragningar o illamående

Mina nya vanor på kvällarna/nätterna de närmsta dagarna kommer nog va så här:
med sammandragningar o illamående... =S
Hade så igår kväll o i natt, nu började det likadant igen för ca 1 timme sen.. =S

Tänk om det kunde komma igång ordentligt istället... =)
Skulle iaf vara skönt för mig...
Men då blir det många samtal för min del...
Först ringa o få hem sambon, sen ringa förlossningen o se vad de säger,
sen ringa mamma om de tycker jag ska åka in...
Sen ringa pappa,som jobbar natt(han kommer fortast) så skjutsar han in oss till förlossningen
sen..
Så kommer min vecka se ut nästa vecka oxå,då sambon jobbar om det kommer igång då...

Nu är det väl bara vänta o se..
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0