Shopping i skhlm idag

Imorse tog jag kort på nya vagnen =)
Vår syskonvagn, en babytravel dublin(vet ej årsmodell)..

Den är lite solblekt o har lite missfärgningar men vad gör det...
Fick den + liggdelen(hårdliften) för 1200:-
Sen berättade en gammal klasskompis till mig om en vän till henne som
hade färgat sin vagn,visserligen var det en urban dungel..
Men hon skulle kolla hur de gjorde,så skulle jag få veta det. =)
Isf färgar jag den helt i blått..

Idag åkte jag o dotra med Ann-Sofie o hennes grabbar till Skhlm för lite shopping...
Det var 2-3 veckor sen sist vi träffade dem, så det var riktigt trevligt..
Vi gick till skopunkten, det är juh dags att införskaffa gummistövlar samt vårskor..
O jag lyckades hitta både gummistövlar o vårskor, samt 1 par sommarskor..
Eftersom de har tag 3, betala för 2 så gick de 2 paren på 279:-
Dessa blev det..

Nu ska jag försöka bestämma mig om jag o dotra ska åka ner till mina föräldrar
idag eller imorron... hmm.. lutar åt ikväll,så jag får hjälp av mamma på tåget..
Då jag inte kan ta någon vagn,för vi ska få hem emmaljunga som står kvar hos dem...
Nu är iaf dottern vaken efter vilan..så nu ska jag kolla lite kläder o så..
Hon är riktigt busig för att vara nyvaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0