Breaking dawn: part 1

Nu ikväll tittade jag på del 1 av breaking dawn...
Åhh,vad sugen jag blev på att gå på bio o se den...
Men jag är inte redo att lämna Evelina hos en barnvakt för en sån sak...
Men så kikade jag runt lite på SF o barn under 1 år får följa med på filmer med åldersgräns 11 o 15 år... =)
Då behöver jag inte vänta på att det ska bli en tid för BVB i närheten...
BVB= barnvagnsbio, vilket betyder att det är ljusare inne i salongen,lägre volym, paus för blöjbyte o fika... Allt detta behövs inte för mig o Evelina,byter jag blöjan precis innan o hon har ätit lunch så räcker det att ha med vatten o vällingpulver för blanda välling om hon vaknar under bion....
Det tåls att tänka på... Hmm ..
Men nu blir det sängen... God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0