feedback + inlämning på samma dag.. =)

Idag på em fick jag feedback på uppgift 4.
Jag fick E i betyg,vilket är som gamla G. =)
Alltså godkänd... så nu har jag 3 E och 1 C(väl godkänd)... =) =)

Och nu ikväll har jag kämpat med uppgift 5, skickade in den nyss.
Nu hoppas jag bara att den räcker till ett E minst... så jag slipper komplettera den...

From imorron börjar jag på nästa uppgift, om jag inte behöver lägga ner tid på att komplettera uppgift 5 så kommer jag ha hela 2 veckor på mig att klara av uppgift 6. =)
Uppgift 6 är att göra ett prov, grammatikprov och ett facit till det.
+ gå igenom min studieplan som man gör i början av varje kurs... skriva lite svar på de frågor läraren har skrivit...

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv; tack för din kommentar på min blogg! Skönt att få ett "svar" av någon som suttit i samma sits. Jag är en väldigt o-orolig människa i vanliga fall, var inte rädd för något angående graviditeten eller förlossningen, men nu när hon kommit ut känns det som att hela världens faller och står med varenda liten småsak som sker med henne.

Varken Ronja, jag eller min sambo sover riktigt hundra med henne i vår säng, det är därför vi vill ha henne i sin egen säng, men så har jag blivit skitnojig för PSD av någon anledning -.- dock läste jag igår att någon studie tydligen visade att risken för PSD minskade om de sov i sina egna sängar, så vi tänkte testa igår, men då var hon så överstimulerad efter helgen att det inte gick att få henne att sova varken där eller i vår säng så vi gör ett nytt försök ikväll! (:

Svar: Jag vet hur du känner... när Isabella föddes,min äldsta dotter, så kände jag ingen som hade haft så jobbigt med att få barnet att sova själv som jag hade med henne... Hur skönt hade det inte varit om någon annan redan gått igenom en liknande sak och kunnat råda mig... =)

Låt det ta sin tid, om du känner dig stressad över det så kommer Ronja känna av det och då kan det blir svårare...
O som du säger när hon är överstimulerad så är det kanske inte den rätta tidpunkten... =)
Fortsätt att lägga ner henne i spjälsängen, jag gjort det så att under lakarnet hade jag rullat en handduk så att jag typ "krympte" sängen... det hjälpte med Evelina.. =)
Det va nog därför hon sov så bra i vagnen,bebisarna vill gärna ligga lite trångt i början då de är vana vid det från tiden i magen...
Mommy Maria

2012-11-19 @ 20:04:41
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0