Förbannad!!!

måste bara skriva av mig...
just nu är jag fortfarande förbannad...
idag på öppna så var det en mamma som fick frågan om hennes son va förkyld av ena
förskoleläraren som jobbar på öppna...
detta pga andra föräldrar där va lite oroliga att det va något som smittade...
nej tyckte hon...
sen rätt som det va,så påstod hon minsann att förkylningar inte smittar... =O
vilket de flesta vet att det smittar som värst...
när jag då påpekade att det kan var riktigt farligt för bebisar innan 3 månaders ålder,
då sa hon att de ska minsann få förkylningar för att bygga upp immunförsvaret...
då sa jag bara att ja,efter 3 månaders ålder...
jag hade minsann fel,att hon jobbar inom sjukvården o så är det inte..
då berättade jag att min dotter(hade bara yngsta dottern med mig) vid 3 veckors ålder blev
så förkyld att vi va tvungna in till akuten för hon kräktes tjockt slem...
då sa hon att bara för att det va mitt första barn och att jag inte har ammat henne så fick
jag skylla mig själv att hon blev förkyld... =O
då blev tände jag till på 5 röda... för det första är detta inte mitt första barn och för det
andra har jag helammat båda mina döttrar i 6,5 månad!! o det sa jag...
den andra förskoleläraren som jobbar där sa oxå att det inte va mitt första...
hur faan kan man säga så till någon man bara sett på öppna kanske max 5 ggr...
hon känner inte mig eller vet vem jag är,hon har inte ens sagt hej...
hon o hennes systrar valde att gå till slut,
men en sak är säker.. jag har ingen respekt för dem längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0