fy f**n

vad i hela helvete...
skit ungar i 20 års ålder satte igång en tårta(raketer) utanför porten(inte vår, det är en port emellan) för ett tag sen...
efter 22.30 va den iaf..
vi hann inte stå länge på balkongen innan det gick ut 1 ur vår port för att prata med dem, efter en stund så "hoppade" tjejen in i diskussionen o skulle slåss...
vilket självklart eskalerade till att 2-3 killar(de som va med tjejen) började mucka o då kom en till ut ur vår port.
tjejen sprejade nåt i ansiktet på ena o en killar försökte slå de från vår port...
vilket det blev några slag emellan... inkl sparkar.
när de började så ringde jag polisen när polisen väl kom så hade de skingrats.. men polisen gick in i porten där de bodde eller va iaf... jaja hoppas att de inte fortsätter när polisen åkt...

sen förstår jag inte varför inte det var någon som skrek på dem när de började slåss för att kanske uppehålla dem...
jaja,jag är iaf glad att barnen inte vakna... sitter väl uppe en stund till så att polisen inte ringer när jag lagt mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0