nästa uppgift påbörjad

Sådär nu är nästa uppgift påbörjad...
Min utredande text,den måste handla om nordiska språken på något sätt, är svenskans gemenskap med norskan o danskan.

Två ställningar jag kommer behandla är deras gemensamma ursprung o deras likheter samt olikheter.
Vilket är en bra början.
När jag författat ihop text o svar på dessa får vi se om jag kommer ta upp något mer eller inte...
Det hänger lite på om jag har tid över eller inte...

Har fortfarande inte fått betyg på förra uppgiften...den skulle va inne den 8:e o jag lämnade in den sent den 7:e så va inte sen...
Men ändå har jag inte fått något betyg..lite irriterande då jag inte vet om den är godkänd eller om jag kommer behöva komplettera den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0