Bättre dag

Idag är Evelina lite bättre....
Hon har inte varit lika varm efter hon sov från ca 23 till 05:30 i natt.
Igår fick en alvedonsupp vid 17 och sen inge mer...
Men hon vaknade typ varannan timme o vill ha lite välling o amning...
Sen somnade hon om...
Tyvärr blev det inte så mycket läsning för mig. =/
Men idag har jag läst de 6 sidorna om Odyssén som uppgiften handlar om...
Sen är det om epoken antiken som ska läsas, 5 sidor...
Båda dessa är länkar på skolans hemsida...
Men men... har juh läst hälften...
Sen är det sammanlagt 80 sidor i kursboken...
Har läst ca 20 sidor nu...
Har skrivit till min lärare och berättat att uppgiften kan bli nån dag sen... den ska va inne på onsdag men får se om jag hinner med det...allt beror på hur Evelina sover...

Nu fortsätta läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0