dagens eftermiddag

Vid 14.15 så ringde Ann-Sofie mig o frågade om jag va helt hundra på att jag kunde hjälpa till idag.
Ja,tyckte jag annars hade jag inte erbjudit mig...
Så direkt från t-banan hemma o till dagiset för att hämta hennes äldsta son Efe.
Hon va med yngsta sonen först till vc kl 10.15 sen blev de skickade med taxi till Astrid Lindgrens i Solna. Väl där får de veta att remissen är i Huddinge så då blir det en till taxiresa till Huddinge... Sen provtagningar o sånt..
De kom hem straxt innan 19.

När jag o barnen hämtat Efe så sitt dagis så gick vi till en lekpark ett tag så att de fick springa av sig lite...sen gick vi hem till oss o jag började med maten...
Gjorde om middagsplanerna,men det funkade...
Sen lekte barnen vidare medan jag gav Evelina sin gröt o när hon skulle ammas för att sova så satte jag igång filmen tarzan.o barnen satte sig snällt i soffan i hela 25 min ungefär... =)
Sen busade de lite,lyckligtvis somnade Evelina ändå. Så när jag lagt in henne så satte jag barnen att rita lite.
O då messade Ann-Sofie att de va på väg hem,jag svarade med att jag kunde komma över med Efe när de kommit hem...
Eftersom Evelina sov,tog jag med mig Isabella när jag skulle lämna Efe.
Här är ett minne från dagen...
 
När jag träffade Ann-Sofie o lämnade Efe så frågade jag om de visste nu vad det var o
Yigit har tydligen höstblåsor o nån svullnad i hals som de tog odling på.
Svaren på de får de vänta lite på...

Väl hemma fixade jag i ordning Isabella för natten o efter hon ätit vällingen tog det inte lång tid innan hon sov...
Det går varit en lång dag för henne,först ingen vila på dagen för att vi va till stan för luncha med min mor + hennes 2 kollegor Jeanette o Solan, sen lekträff med Efe i ca 4 timmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0