Gårdagen o dagens sammanfattning...

Igår kom döttrarnas ena faster på besök.. visserligen ett kort besök men ändå.
Det var trevligt.
Isabella fick en bok. =) Den gillade hon.
Evelina sov redan då hon kom så då frågade hon om hon kunde komma imorron(torsdag) oxå.
Så nu får vi se om hon kommer tidigare imorron,eller om hon ens kommer..
 
Idag va det vaccinations dags igen för Evelina, BCG- spruta...
Det gick bra, hon grät nästan inget...
Efter gick vi till öppna...
Efter vi varit där ett tag så kom Sandra o W dit... trevligt trevligt.. =)
Sen va en massa andra trevliga mammor där. =)
 
Efter Evelina ätit lunch så gick vi hem o hämtade sambons tågkort så att vi kunde följa med Ann-Sofie
till skhlm en sväng...
Passade då på att lämna tillbaka mina skor som inte passade...
Kom hem med en body o heldress till Evelina.
Nya trosor till mig... =)
 
Nu ikväll har jag hunnit klart med första uppgiften i svenskan...
O kursen startar på måndag... =)
Ska bara renskriva den på datorn o spara förstås...
Sen har jag börjat kolla på nästa...
Ska läsa de sidor jag behöver läsa imorron... va ca 80 sidor i kursboken...
 
Just det, from idag på dagen så testar vi sittdelen på vagnen...
Det tycker Evelina iaf, hon vill nog inte ha liggdelen mera...
Då kan jag sälja den... =)
 
Men nu sova... imorron blir det öppna efter jag lämnat Isabella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0