hmm...

Evelina somnade vid 18,vaknade 21.30...
Däremellan hann jag söva Isabella.
När Evelina vaknade så fick hon 100ml välling o sen somnade hon,så jag hoppade in i duschen...
Men efter ca 5 min så hörde jag henne..
Så det blev ut ur duschen för att sätta henne i babysittern i badrummet medan jag duschade klart..
För självklart sov sambon i soffan o reagerade inte på att hon va ledsen... =/
Jag hann blöta ner mig innan hon vaknade... men hon satt snällt o tyst medan jag duschade...

Efter det så satte vi oss i soffan o mös lite...
Till slut så somnade hon om...
Då har jag inte ammat henne sen 18...
nästa gång hon vaknar blir det amning...

Men nu blir det sängen.. imorron till BVC för att E ska få spruta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0