min lilltjej är sjuk

Min lillskrutta är sjuk.
Jag hoppas att beror på att det är tänder på gång o inte en vanlig förkylning....
I natt har hon sovit bättre. Men hon äter inte lika mycket.
Kl 7 imorse så vaknade hon o åt lite välling o sen somnade hon om.. likadant vid kl 8.
Sen vaknade hon straxt efter 9 o då åt lite till, efter denna gång så hade hon fått i sig ca 100ml välling... =/
Så efter hon ätit vällingen så klädde jag på henne lite o gick till apoteket vid maxi för at handla lite.
Flytande alvedon, nipaxon mot rethosta, nezeril näsdroppar, nässug samt engångsfilter.... En kostnad på 310:-

Hon får alvedonsupp när hon ska sova för natten.
Hoppas hon somnar om snart så jag kan göra middagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0