slapparsöndag på hög nivå

Idag har jag bara tagit det lugnt med barnen..
Sambon va ute en sväng med Isabella på em...
Jag har plockat i o ur diskmaskinen,diskat upp lite annat för hand o broderat lite... Annars inget..

Idag har jag sen kl 7 fått i Evelina 2 flaskor välling(100ml åt gången), 1/3 dels barnmatsburk o gröt(4msk vatten o 3msk grötpulver)...sen har jag ammat 3 ggr...
Nästa gång Evelina vaknar får hon välling o amning... Jag tor nämligen inte att amningen räcker längre...

Båda tjejerna sover...
Evelina sen ca 18.30 o Isabella sen ca 19.15...
Nu ska jag brodera vidare medan jag väntar på att Bones börjar kl 20,sen är det NCIS kl 21.. ska spela in Rizzoli & Isles på kanal 9 kl 21...
O efter NCIS så hoppar jag i säng....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det är väl på tiden att du ger henne lite mera "matig" mat istället för att amma hela tiden ;) Hon börjar bli stor nu lilltjejen (som egentligen är jätteliten) ;)

Svar: Vi håller ju på med mat på dagen... Men det brukar ta tid att få i henne vällingen... Men men det är bara att fortsätta...
Mommy Maria

2012-10-07 @ 21:02:46
URL: http://fruomamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0