Haft en jobbig vecka

Det var bara förkylning o inte magsjuka som Evelina fick... 
Men samtidigt så sprack första tanden igenom... =/
Vilket gjorde att Evelina hade en feber som pendlade mellan
38,2-39,9 hela helgen..men inga kräkningar iaf... 
Igår va första dagen hon va feberfri... O idag med...
Tyvärr så är nätterna jobbiga fortfarande...
Igår kunde jag iaf lägga ner henne i spjälsängen,samt efter jag ammat henne vid
både kl 00 o kl 03...
Sen efter kl 6 då jag ammat så ville hon inte ligga i sin säng så då fick hon komma över
till mig i sängen.. men sen vaknade hon vid 7,då va Isabella redan vaken så då gick vi upp...
Får se när nästa tand tänker komma o om hon blir likadan då...
Nu kör vi på smakportioner av majsvälling,barnmat o gröt...
Om en vecka är hon ju 6 månader...
 
 
Det går jättebra för Isabella på dagis.. =)
Hon sover nästan varje dag... =) O det utan att få välling...
Så när hon är hemma så får hon inte välling mitt på dagen heller,
utan när jag vill att hon ska vila får hon ligga i soffan med mig... somnar hon inte
så gör det inget.... men vi försöker iaf..
Sen går hon på pottan varje morgon när vi går upp,varje kväll innan hon ska lägga sig o
när vi byter blöja på dagen =)
Min tjej börjar bli stor...
From nästa månad så ska vi testa att låta bli blöjan lite på dagen för att se om det går...
Går det så går det,men inget som vi stressar fram...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0