jobbig natt

Natten till idag va riktigt jobbig... =/
Fast det började ju redan igår em...
När Evelina somnat efter hon ätit,som va efter vi hämtat Isabella på dagis, så började jag med maten..
Hann inte långt innan jag hörde Evelina,då fick sambon ta henne så att jag fick fortsätta klart med maten...
När den va klar tog jag Evelina o så fick sambon o Isabella äta.
Ska tilläggas att medan sambon höll Evelina så kräktes hon smått några ggr...
Sen va det lugnt ända till ca 2 på natten då Evelina vaknade o ville inte somna om inte ens efter hon ätit lite.
La henne bredvid mig,vid 4 va hon vaken igen,så jag erbjöd hnne bröstet o hon åt lite,vilket resulterade i att hon kräktes en massa...
Så upp hur sängen,plocka med det som behövdes sen ut i vardagsrummet...
Evelina kräktes till slut först galla o sen segt slem , tror att hon fick ont i magen när hon kräktes,hon skrek i över en timme...vid 5 vaknade iaf Isabella,sen ville/kunde inte hon somna om....
Tur att Isabella sov längre på dagis än hon brukar... =)
Jobbigt med förkylningar,för jag tror inte det är magsjuka..
Sen känns hon varm,så feber på ingång tror jag...
Får se hur denna natt blir...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror inte hela inlägget publicerades... Blev en väldigt abrupt avslutning :P

Svar: jag somnade... får bättra på slutet... =)
Mommy Maria

2012-09-13 @ 23:36:11
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0