stora framsteg för lillskruttan

Nu har det blivit några framsteg för lillskruttan..
Första tanden har spruckit igenom...
Hon sitter själv,lite vingligt o trillar omkull då o då...
Hon äter lite smakprotioner o det går bra...
På dagen sover hon ca 2 timmar första vilan.. o sen 2 timmar lite senare oxå..
det jobbiga är att hon är vaken till 22-23 oftast..
 
För ándra damen så har det blivit fler ord som kommer.
Samt att man förstår dem.. =)
Sen går hon nu på pottan eller toaletten när vi går upp,vid varje blöjbyte o innan hon lägger sig.
O idag har vi testat ha henne utan blöja,en olycka hände men annars inget..
Ska testa att bara ha trosor o byxor på henne dagtid, o när hon sover eller ska bajsa så får hon på sig blöja...
Nu när hon varit på dagis i 5 veckor så har hon slutat med vällingen vid vilan,så den ska vi ta bort helt dagtid
även när vi är hemma.
 
Är så stolt över mina tjejer.. Mamma älskar er!! <3
 
Jo,jag har juh sökt svenska 2(gamla kurskoden är svenska B) from 15 okt tom 21 dec.
Hoppas jag kommer in på den...
Sen kikade jag lite idag på vad de har för kurser som jag kan plugga för att få ihop poängen till mitt slutbetyg,
jag hittade 3 kurser som jag vill läsa.
2 av kurserna är på 100p så då läser jag dem samtidigt så blir det heltid, den 3:e kursen är på 200p o det blir heltid. =)
Så jag hoppas att de går med på det,ska till studievägledningen på måndag för att prata med dem om det.
Sen måste jag ha hjälp med ett intyg som Csn måste ha in om jag ska få studiestöd nu de här första veckorna.
 
Men nu tar jag helg o lägger mina funderingar på studierna på hyllan
Nu så väntar sängen på mig... =)
God Natt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0