Första vilan på dagis utan napp

Idag så var det Isabellas först vila på dagis sen vi slutade med nappen och det hade gått bra.
När jag lämnade henne imorse så bad jag fröken N att "gömma" nappen så att hon inte såg den, men att de skulle ha kvar den i fall hon skulle bryta ihop och inte låta sig tröstas alls...
Men när vilan kom så hade hon frågat efter den, o fröken C hade sagt att hon visste om jag hade lämnat nån.
Så de gick till hennes nappmugg o kollade, ingen napp där. Hon visade även Isabella att den var tom.
O då gick hon in till vilan ändå =)
Då fröken Z: nämen har du slutat med napp?
Ja, hade Isabella svarat stolt. *min stora tjej*

O när vi gick hem från dagis så mötte en mamma till en av tjejerna på Isabellas avdelning och då sa Isabella att hon hade klarat sig utan napp.
*så super sött*

Får blir någon liten sluta-med-napp-present den här veckan... =)
Får se när vi får bort blöjan oxå...
Hon går utan ibland, men än så länge är det när hon vill.
Men jag hoppas att det blir i sommar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv; ja, ibland är det hopplöst att få något gjort =/ oftast brukar det gå bra, men nu när hon både får tänder och är förkyld så var det näst intill omöjligt att få något gjort. Pust! Jag lyckades få ordning på den uppgift som skulle in igår i alla fall, men lite värdefull hjälp av en grym kurskamrat!

Vad läser du för kurser, och vad vill du bli? :D

Svar: Just nu läser jag socialpedagogik samt lärande & utveckling.Båda är gymnasiumkurser,måste få ihop 1050p inkl de 200p de här två kurserna är på.
Sen är jag klar med mitt slutbetyg på gymnasiumnivå.
När det är klart till jag söka in till förskolelärareutbildningen.
Så jag läser o söker de kurser jag tycker är intressanta o jag kan ha nytta av.
Kram
Mommy Maria

2013-04-23 @ 18:11:05
URL: http://peaceandida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0