nappavvänjning, dag 3

Nappavvänjning: dag 3.
Det var inga problem för dottern att somna utan napp ikväll heller :-)
Vilket gör mig så stolt över henne!
Hon frågade: napp?
När jag tog på henne blöjan efter hon badat o vi skulle göra i ordning henne o lillsyrran för natten(hon va riktigt trött då).
Jag svarade bara nej,hon accepterade det.
Fast hon inte ville borsta tänderna(idag pga att va så trött borstade vi innan vällingen) o boet ledsen så frågade hon inte efter nappen. :-)
Så, nu är bara frågan om jag ska lämna henne som vanligt på dagis o be de gömma nappen där så att hon ser den,o ta den efter några dagar(hon vill inte att jag går in på avd vid lämningen), eller ska jag ha henne hemma en extra dag så att det blir smidigare på dagis!?!?!?!? Får sova på saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0