Skolarbete

I söndags skickade jag in min 2:a uppgift i Socialpedagogik.
Och idag, nyss, skickade jag in 6:e uppgiften i Lärande & Utveckling =)
Den sist nämnda, 3 dagar innan sista datumet =)

Än så länge har jag bara fått ett K (= komplettering) på de 5 första uppgifterna i Lärande & utveckling, vilket jag fick för att jag glömde skriva källhänvisningen =S
Men alla 5 uppgifterna har legat i N-nivå = vilket betyder att det är minst ett E(godkänd). =)
Det är jag nöjd med.

På första uppgiften i Socialpedagogik fick ett A i omdöme.
Jag är både nöjd med det o jag får lite panik...
Tankarna är att hur ska jag göra för att komma upp i den nivån igen, på resten av uppgifterna...

Jaja, bara att vänta in svaren på uppgifterna o fortsätta med nästa.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0