Förskolan igen imorron

Imorron är det dags för äldsta dottern att börja på förskolan igen..
Efter sommarledigt, i ca 8,5 vecka.
Jag hoppas att jag inte behöver vara med henne hela dagen utan
att jag kan lämna henne direkt eller efter en liten stund.
 
Hon har saknat förskolan o det har märkts på henne att hon behöver den sysselsättningen..
 
En orsak till att det på ett sätt ska bli skönt att hon börjar igen är
att jag läser 3 kurser denna studieperiod, vilket sammanlagt är 250 poäng.
 
Dottern o 3 till barn från hennes avd börjar på en ny nu.
Hoppas att det ska gå bra.
Har iaf packat extra kläderna, stövlar o regnkläder till henne att lämna imorron..
 
Sitter bara o funderar på hur jag ska göra med hennes timmar.. hon får vara 35h/vecka...
Ska jag ha 8.30-15.30 eller 9-16?!?!??!
Får se vad de säger på hennes avd imorron.
Nu sova så att jag orkar upp imorron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0