uppdatering av studierna

Här kommer lite uppdatering av mina studier...
Jag klarade de två först uppgifterna i pedagogiskt ledarskap med ett E och ett D i betyg =)
 
Sen har jag skickat in första uppgiften i religionskunskap 2, fick ett E på den... =)
 
Just nu har jag två uppgifter på gång samtidigt..
Uppgift 2 i religion, den handlar om nyreligösa rörselser.
O uppgift 2(fått ok att lämna in uppgifterna i oordning av läraren) i
pedagogiska teorier och praktiker, den handlar om pedagogiska metoder..
 
Då religionsuppgiften ska helst vara inlämnad imorron får jag fortsätta först
med den och sen med uppgiften i pedagogiska teorier och praktiker...
 
Så nu är det bara att försöka klara alla tre kurserna denna period.
Men nu blir det sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0