Det händer saker....

Isabella
Hon utvecklas hela tiden...
I fredags sa hon att hon skulle ha macka till frukost,så det fick o en liten skvätt välling efter.
På kvällen frågade jag vad hon ville ha till frukost efter hon hade sovit,
då sa hon macka med leverpastej o mjölk till.
På lördag morgon frågade jag igen o fick samma svar som på kvällen, vilket hon då fick...
Men denna morgon fick hon ingen välling, för det skulle hon minnsann inte ha =)
Gjorde likadant på söndagen, eftersom att det var det hon ville själv.
Min duktiga tjej!! <3 <3
Tyvärr sov hon dåligt natten till idag så imorse ville hon ha välling.
Men direkt efter den va slut ville hon ha macka,så vi ska nog försöka få bort vällingen på morgonen oxå.
From det att hon började på ådagis så äter hon inte välling på dagen (ett undantag är om hon inte lunch)...
 
Evelina
Hon kryper,ställer sig upp och nu de senaste 2 dagarna så går hon verkligen framåt om man håller henne i händerna =)
Hon får mer o mer lagad mat, inte mycket stekt mat...bara 2 rätter faktiskt.. plättar o potatisplättar.
Hon äter bra, vi har börjat få bort en flaska välling på dagen så hennes matrutiner är ungefär
kl 7 frukost: välling
kl 10.30 lunch: mat
(ibland: kl 12 välling för att sova)
kl 14 mellis: macka o frukt
(ibland kl 16 välling för att sova lite)
kl 17/17.30 middag: mat
kl 19/20 välling för att sova
sen beror det lite på om hon sovit på dagen, hur mycket...
vid lite sömn så kan hon vakna på natten o få välling...
 
Jag
Jag har fått en "beställning" på 2 doptavlor.
Min vän vill ha till sina ynsta barn,då hon inte kan/vill/orkar brodera det så frågade hon om jag kunde göra det.
Vilket jag gärna gör.
Så nu har vi beställt material o mönster till dem, hon får betala det o sen när jag ser hur mönstret är så
ska vi komma överrens betalningen för arbetet... helt ok...
Ska bli kul...jag gillar ju brodera! =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0