måste skryta lite

Idag måste jag skryta lite över mina tjejer.
Båda två sov hela natten, Isabella i sin säng o Evelina bredvid mig i stora sängen!
=)

Evelina har sedan en månad tillbaka heller inte ätit välling på natten.
Men skulle någon av mina barn vakna på natten o inte somna om på en kvart så kommer jag ge dem välling...

För utom detta, så har jag varit duktig.
Vi började dagen med frukost...självklart...
När den va överstökad så satte jag igång tvättmaskinen,
Sen mötte vi upp Ann-sofie o hennes grabbar för att göra sällskap till maxi, där vi handlade.
Väl hemma igen så fick barnen lunch, efter den så plockade jag o Isabella ner julgranen.
Sen sövde jag Evelina, Isabella vilade bara.
Sen hjälptes vi två åt att packa ner alla tomtar.
När Evelina vaknat till så åkte vi till skhlm o lämnade in min mobil...
Hemma igen,dags för middag o...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0