2 uppgifter inskickade nu ikväll

Då jag va ute på fm med döttrarna o de sov sent så hann jag inte sitta något på dagen med studierna.
Så när de båda hade somnat så satte jag mig.
Skrev klart uppgift 4 i specialpedagogik 1 o skickade in den, *håller tummarna* att jag fick med allt o att den blir godkänd..

Sen renskrev jag extra uppgiften i aktivitetsledarskap.
Den jag skulle göra istället för ett seminarium.
Blev enbart 3 frågor men hoppas på att den oxå blir godkänd.

Om jag slipper komplettering på de uppgifter jag har lämnat in nu(3 stycken) så har jag bara den muntliga redovisningen(på måndag via skype)o slutskrivning i specialpedagogik 1 samt reflektion i aktivitetsledarskap kvar... =)

Bara att hålla tummarna nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0