ett tag sen sist

Nu va det ett tag sen sist jag bloggade..
Har haft fullt upp...
From torsdagen innan midsommar så gick dottern på sommarledigt från dagis...
Sen pluggar jag ju heltid,så har inte mycket tid över..
Då sambon jobbar sina pass nu i juli så har jag inte så mycket hjälp då...så då får det bli bloggen som får vänta.
Jag har sytt fler saker,har klippt till tyg till nya projekt..
Har broderat klart två tavlor till en av mina bästa vänner... Det är två födelsetavlor åthennes barn.
Hmm blev glad för dem...
Nu imorron ska vi om vädret tillåter leka ute på fm,sen vid typ 17.30 tar vi bussen mot tåget...
På tåget möter jag o tjejerna upp min mor,sen åker vi vidare med mor min hem till mina föräldrar.
Kommer spendera helgen där.
Sen får vi se vad som händer...hoppas på att kunna plugga en massa i helgen...får ta med alla böcker...

Sen måste jag börja kolla på 1-2 garderober...tjejernas kläder börjar ta plats...
Får se om jag hittar något bra på typ Ikea,eller tom billigt begagnat....

Men nu blir sova så att jag orkar upp imorron...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0