lång dag idag

Igår va jag o tjejerna med mor o bror till sjön o badade.
Det älskade tjejerna o jag lyckades doppa mig. =)

Idag har vi bara varit ute,vi sov på dagen alla tre.
Hämtade sambon vid tåget,va ute mera..
Sen följde äldsta tjejen med sin far o morfar ner i källaren för att basta lite.
Då passade jag på att söva lilltjejen.
Sen tog jag nattissvängen med föräldrarnas hund, både idag o igår...
Nu ska jag sova så att jag orkar upp imorron.
Då är det malma marken i malmköping =)
Ska bli kul.
Ska kolla på en väska till mig, foppatofflor till lilltjejen o klistermärken till stora tjejen.

Vi har nämligen börjat med att stora tjejen ska få klistra klistermärken varje gång hon går på toa.
Att kissa är inga problem men att bajsa har hon svårare för.
Så 2 märken för varje gång,vid 10 märken(5:e gången) så ska hmm få välja en sak.

Men nu sova... God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0