sista uppgiften inskickad

Nu är det bara vänta o se om sista uppgiften blir godkänd...
Skickade in den för ca 30min sen.
Eller om jag missuppfattat den oxå...
Då har jag iaf över en vecka på mig att komplettera.
Sen är eller skriva om den.
Sen är det slutskrivning på tisdag...
Det är det sista i kursen specialpedagogik 1.

O i aktivitetsledarskap är det bara invänta omdöme på inlämningsuppgifterna samt betyg på reflektionen...

Då jag inte kan sitta vid datorn när tjejerna är vakna,så satte jag mig med ena kursen som startar den 5:e.
Började skriva på första uppgiften.. =)
Tror nästan att jag inte har något att göra...
Tur att jag tycker det är kul att skriva o läsa,hitta ny information samt lära mig nya saker.
Funderar på att se om jag hittar kursboken för religionkunskap, o försöka mig på att läsa alla 3 kurserna jag kommit in på.
De startar den 5 aug o slutar 13 okt.
Men för att jag ska göra det så måste jag hitta kursboken i religion för lagom pris först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0