skoluppdatering

Fick E på fjärde inlämningsuppgiften i specialpedagogik 1 =)
Sen även E på muntlig redovisningen, fast jag missuppfattat uppgiften lite. Men jag hade tydligen tillräckligt med översiktliginformation för att få godkänt.
Så nu har jag bara en inlämningsuppgift o slutskrivning i kursen.

Just nu är jag på väg till skhlm för att skriva reflektion i aktivitetsledarskap, det är en slags slutskrivning..
Tyvärr vet jag inte hur jag ligger till på uppgifterna än,då läraren inte hört av sig än.
Ska fråga idag.

Inför nästa period så har jag kommit in på 3 kurser,
Va till studievägledningen igår o frågade om det.
O jag får plugga alla om jag vill,däremot så kan jag inte söka studiebidrag för mer än 100%..
Så jag har tom den 5 aug att välja hur jag ska göra,
Allt beror på om jag hittar religionkunskapsboken billigt eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0