blev ett uppehåll

Det blev ett par dagar då jag inte skrev några inlägg..
Detta pga oroligheterna runtom i sthlm, orten där jag bor har inte blivit drabbad.
Men orter där två av mina närmsta kompisar bor har blivit drabbade...
O i natt va det äntligen lugnt upp i Husby,där allt verkar ha startat.
Men nya oroligheter va i Åkersberg istället. =(

Jag bryr mig inte om vem som gjort, vilken bakgrund de har eller förutsättningar mm.
Det ända som jag anser är att man gör inte så!
O att de polisen lyckas fånga ska få ett straff för det de gjort.
Jag är glad att de själv har slutat o att fler vuxna har varit ute, tex nattvandrat.
Jag undrar oxå vart föräldrarna till dess ungdomar är, det har juh var ända ner i 12 års ålder som varit inblandade... =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0