Heltidsstudier i sommar

Jag har kommit in på specialpedagogik 1 via infokomp, vilket jag även fått besked om...
Men när jag loggar in på studievägledningens hemsida(där man söker kurser) så står det färdig behandlad på min andra kurs, aktivitetsledarskap, men har fortfarande inte fått besked om jag kom in eller inte..
Så jag letade upp skolan som jag sökte kursen hos på facebook.
Frågade i förebyggande om kurslitteraturen och sen frågade jag om när antagningsbeskeden skickas ut, då jag inte fått besked än o kursen startar 27:e...
fick svar med att de beklagade det som skett och att de skulle kolla om jag var antagen.
Vilket jag var.
All eloge till Moa lärcentrum för att de gjorde det.

Så nu har jag äntligen sökt studiemedel. =)
O sen ansökt om fp...
Sommaren räddad. =)
Bara leta upp rätt kurslitteratur till kurserna...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till antagningen :)

Svar: tack
Mommy Maria

2013-05-18 @ 20:26:55
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0