2 av 3 slutbetyg

Igår fick jag slutbetygen i två av tre kurser.
Fick B i pedagogiska teorier o praktiker,
D i pedagogiskt ledarskap =)

Det är de kurserna som är viktiga för mitt studiemedel denna perio.
Då jag hade 100% studierförgående period,så måste de va godkänt i betyg i 200.
Min 50p-kurs hade jag inte studiemedel för då man inte söka för 250p på en period på 10 veckor...

Men jag hoppas att jag klarade den kursen oxå,för det betyder att jag blir klar en period tidigare än räknat. =)

Så nu är det bara att vänta på att CSN får in betygen snabbt så att jag kan få beslut om studiemedelet snart.
Då som först kan jag lämna studieförsäkran för denna period o få ut studiemedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0