ett tag sen

nu är det ett tag sen jag skrev...
har inte haft tid, har haft skolarbete, varit barnvakt och haft sjuka barn hemma...
tyvärr har min utmaning på planken 30 dagar blivit lindande... =(
men har varit tvungen att priotera annat helt enkelt...

alla uppgifter i pedagogiskt ledarskap är inlämnade och godkända, bara slutskrivningen kvar(vilket sker på torsdag)...
alla uppgifter i religionskunskap 2 är inlämnade och godkända, bara slutskrivningen kvar(sker på lördag) där med...
imorron har jag samtal med en förskolechef och en pedagog på min dotters förskola som ska ge mig lite grund till min sista uppgift i pedagogiska teorier och praktiker, sen har jag slutskrivningen i den kursen någon timme efter samtalet... så imorron blir det lite stressigt...
får fundera på hur jag ska göra imorron fm...funderar på att gå till öppna med lilltjejen så att hon somnar rätt tidigt så att jag inte blir sen till samtalet samt att jag kanske hinner plugga på lite...

ohh, by the way..
kom in på två kurser med start 14 okt...
vilket betyder heltidsstudier fram till 22 dec.. =)
kom in på specialpedagogik 2 och dramapedagogik via MoA lärcenter.
de har lokalen i skhlm, nära o bra =)
ser fram emot kurserna...

med tanke på sjuka barn
så va lilltjejen förkyld 1,5 vecka med feber en dag i taget... =(
vilket var jobbigt...
men sen blev hon frisk, då vart stora tjejen varm...men inte feber...
sen kräktes hon, vilket jag tror beror på den kokta korven vi köpte innan vi handlade som snabb lunch...
för hon va pigg och kräktes enbart två ggr...
men hon har varit hemma mer än 48 timmar efter sista gången...
imorron blir det förskolan för henne..

så att klara av skolarbetet dessa två veckor har varit tungt men jag ligger som jag ska...
nu är det bara hålla tummarna att jag klarar alla tre slutskrivningarna denna vecka o att jag får slutbetygen snabbt...
så att jag får studimedlet beviljat och pengar i tid tills nästa omgång av räkningar ska betalas.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0