en uppgift till inskickad

Skickade i en uppgift till i religionskunskap.
Nu har jag bara en uppgift kvar i religion som måste in...
Ska maila läraren om fördjupningsuppgiften när den är klar.
Den är inte obligatorisk om man inte satsar på högre betyg än D...
O jag har fått E o D på mina tidigare uppgifter så tror inte jag kan få C eller högre.
Då vill jag slippa fördjupningsuppgiften om jag kan.

Då är det störst chans att jag klarar alla tre kurserna jag läser denna period.

Imorron har jag två muntliga redovisningar, en i pedagogiska teorier o praktiker samt en i pedagogiskt ledarskap.
När den muntliga är klar i pedagogiskt ledarskap så är det enbart slutskrivningen kvar i den kursen.
O efter den muntliga i pedagogiska teorier o praktiker så har jag bara 2 arbeten kvar i den + slutskrivningen...

Känns rätt bra måste jag säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0