skolarbete

Idag har jag lyckat skriva klart inte mindre än 3 uppgifter som nu bara ska renskriva,
jag kanske lägger till lite under renskrivningen.
Sen har jag börjat på en uppgift som är nästan klar..
 
Känner mig duktigt, då inte mina döttrar sov på dagen alls o det är min studietid.
Men båda somnade tidigt så jag hann med det mesta nu ikväll. =)
Hoppas på att få sitta imorron o renskriva det mesta samt fortsätta på uppgiften som jag på börjat...

På måndag blir det att ringa till olika pedagogiska verksamheter o fråga om jag kan komma o göra en interjuv.
Sen skulle jag behöva leta efter ett ställe där jag kan komma o göra ett besök för en annan uppgift oxå. *hmm*

Jag har ca 1,5 månad på mig innan dessa kurser är slut så nu när jag kommit i fatt
efter inte fått plugga alls på två dagar så känns det som om jag kan klara alla. =)

Jag håller tummarna för det iaf.

Nu blir det sängen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0