antibiotika i 10 dagar

Stora tjejen fick lämna blod(stick i fingret) o urin vid läkarbesöket.
När de kollade blodet var det något som var förhöjt,vilket är ett tecken
att det kan vara en infektion i kroppen.
Sen hade hon vita blodkroppar i urinen så läkaren skrev ut antibiotika till henne,
sen skickar de iväg en urinodling imorron.
Får svar efter påsk...
Just nu hoppas jag på att tjejen ska få ner febern så att hennes hunger kommer tillbaka.
Sen hoppas jag på att odlingen inte visar mer infektion o att antibiotikan hjälper.
 
Hon sover nu,hoppas på en lugn natt.
För då tar jag med mig lilla tjejen en sväng till öppna o sen för att handla,
så att stora tjejen kan vila i lugn o ro.
Tur att sambon är ledig så att det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0