Broderat

Då tygerna inte kom så satte jag mig med ett broderi till bebisen..
Nu har jag äntligen lyckats kämpa mig igenom ansiktet på nallen,
bara kroppen kvar som är kämpig att ta sig igenom.
Detta då jag hann stryka över vad jag hade broderat när jag höll på med Evelinas..
Bara på nallen,det jobbigaste motivet med hela julstrumpan,
sen strök jag över med blyerts så det har jag suddat.
Det är så typiskt...
Motivet finns inte att köpa längre,annars hade jag bara köpt en ny.
Men då jag kommit igenom en del av det jobbiga så kommer det bli så att alla mina barn kommer få likadan julstrumpa som jag broderat till dem.

Nu ska jag bara hitta födelsetavla till bebisen i ungefär samma storlek som tjejernas...
Sen funderar jag på att köpa ett speciellt broderi, men det projektet får vara hemligt ett tag till....
Så här långt har jag än så länge kommit på bebisens julstrumpa:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0