En massa motion from idag

Med start imorse så är renoveringen av hissen igång.
Så när vi skulle till förskolan med Isabella så fick vi börjar med att gå nerför alla trappor i huset, bor på 6:e våningen så det tar lite tid för lilltjejen att ta sig ner men det gick bra.
Sen gick hon hela vägen till förskolan o vidare till öppna. =)
Min duktiga tjej.
När vi gick hem från öppna så gick/kröp hon upp själv för alla trappor.
Sen fick hon välling o sova.

Så nu har jag haft 2 av 4 motionspass idag.
Ska snart bege mig för att hämta Isabella,då får lilltjejen va hemma med pappa.
Imorron får hon va hemma med pappa på morgonen när jag ska lämna stora tjejen, för någon gång mellan 10-12 kommer DHL med mina o en kompis tyger...
Så då blir det inget öppna för oss imorron.
Men efter DHL kommit så ska vi ut på en tur till skhlm för att fixa på banken lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0