ny symaskin

Idag var jag till media markt för att hämta ut o betala min nya leksak...
En Singer Promise symaskin. =)
Jag är redan förälskad i den.
Den är snabbare, tystare o lättare samt att tyget glider lättare.
Som oftast när man skaffar en ny leksak så sitter man med den alldelse för länge ;)
Efter middagen o innan tjejerna skulle sova så sydde jag klart mitt hemliga projekt o Evelinas örngott med Mimmi på. =)
Efter tjejerna somnade sydde jag lite till, bla lite fler till hemligheten.
Men så blev det dregglis till bebisen.
 
Men nu ska jag sova o fundera på vad mer jag ska sy imorron.
Skulle behöva till panduro saknas en sak till hemliga projektet...
Men nu God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0