Påskafton

Idag har Isabella varit feberfri i 2 dygn =)
Så hon har orkat leka o busa idag när hennes o Evelinas gudmor Ingela kom över med påskägg till dem.
Sen var min farmor o farfar här så tjejerna har fått tillräckligt med godis för en månadstid...minst....
Förutom godis i äggen så fick tjejer hårspännen i äggen från sin gudmor.
Av sin mormor o morfar fick de lego, Evelina fick duplo-set med glass o Isabella fick modig(5-12 års lego)..
I deras ägg från mig o sambon fick de prinsess-strumpor, såpbubblor o varsin filly-mini pony.

Då tjejerna vaknade redan kl 6 imorse så somnade de vid 20.
Så nu ska jag oxå sova...
Jag hoppas på att de sover till iaf 7 imorron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0