Tom Tits expriments

Idag var jag o tjejerna med min mor o bror till Tom Tits expriments i Södertälje.
Det var första gången för både mina tjejer o mor.
Däremot har både jag o min bror varit där....jag flera, både med min dåvarande dagmamma o med skolan.

I vilket fall som helst så hade tjejerna det super kul.
(Ett tips till gravida,se till att ha bra trosskydd) *hahaha*
Så mycket som jag skrattade, det var länge sen...
Tjejerna sprang runt o testade det mesta =)
Det var roligt att se.
Favoriten var nog bollarna man la i ett slag metallrör o såg hur de åkte runt rummet... det gjorde tjejer ett antal gånger var...
Enda grejen som var tråkig var att utedelen inte öppnar förrän i maj så vi får väl planera in ett besök dit någon gång..

Jag hann ta några bilder men inte på allt jag skulle ha velat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0