tröttheten slog till idag

Jag började dagen med en dusch,innan jag gjorde frukost till mig o tjejerna.
Sen gick jag med Isabella till förskolan,direkt efter mötte jag o Evelina
upp Ann-Sofie vid t-banan.
Sen åkte vi med henne till vårberg för att kolla på ett nytt chassi till hennes vagn.
Sen hem till henne lämna chassit,vidare till maxi för handla.
Väl hemma så packade jag upp varorna o gjorde lunch till mig,
köpte en hamburgare till Evelina på donken.
Sen bytte jag sängkläder i dubbelsängen.
O när jag väl satte mig i soffan vid 14,höll jag på att somna.
Så la mig ner så fick sambon ha koll på lilltjejen.
Sen tog han med sig henne för att hämta Isabella.
Då passade jag på att fixa middagen o diska upp lite.

La tjejerna kl 19, tog ca 10min för Evelina att somna o ca 20min för Isabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0