utedag o städdag

Vi började dagen med frukost som alla andra dagar.
Straxt efter 9 gick vi ut o mötte upp kompisarna för lite lek o prat!!
Super mysigt.
Sen gick vi hem o slappade lite tills det var dags att äta lite,tjejern ville ha yoghurt så då fick de det.
Sen gick vi för att handla de varor som va extra pris på den här veckan...
Sen började jag möbler om i 2 garderober, sambon fick byta garderob o jag fixade in en trådbackställning med 4 trådbackar in i en garderob o där ligger nu Isabellas kläder,ovanför hänger mina o sambons kläder.
Bebisens kläder ligger i byrån med Evelinas kläder...
2 extra täcken, 4 kuddar o 1 överkast fick jag ner i en vakumpåse(från öb), tog bort luften o la den platta fyllda vakumpåsen i lådan under tjejernas säng.
Senare i veckan ska jag försöka ställa byrån där den ska stå, för där den står nu ska spjälsängen stå....

Idag blev det kycklingburgare till middag o vattenmelon till efterrätt.
Vi passade på att äta på balkongen, varmt men mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0