38+2

I ett dygns tid var bebis inte lika aktiv som vanligt...
Men i början va jag inte orolig utan mer fundersam på om bebis verkligen hade plats att sparka...
När det närmade sig lite drygt 20 timmar sen sista tydliga rörelsen så började jag fundera på om jag skulle behöva ringa förlossningen för en check up...
Men prövade dricka iskallt vatten, som stått flera timmar i kylen, med 4 isbitar i..
Ingen respons mer än att magen blev hård, inte riktigt som en sammandragning utan mera som att bebis trycker åt alla håll o kanter på samma gång...
La mig i soffan o försökte vila för att se om bebis kom igång.. men icke...
Däremot när vi satte oss vi middagsbordet för att äta mat, VARM mat så satte bebisen igång lite lätt o har knappt slutat sen dess...
Det är inte skönt men hellre smärta framför ovissheten av att bebis inte rör sig...
En vecka kvar till nästa bm-koll. =)
11 dagar(snart 10) kvar till bf. <3

Nu har jag fått några gissningar på datum när bebis kanske dyker upp.
Charlotta 16:e
Solan 20:e
Sylwia typ 22:a(hon gissar på första heldagen jag lämnar yngsta på förskolan,vilket borde bli på fredag)
Jag själv tror på 2 datum 23:e(om bebis följer samma tidsplan som syrrorna) eller 26:e(då min far fyller)

Gissa gärna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0